Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Det ser lovende.... og koldt ud :) Der skal nok ske noget i dér i løbet af ganske kort tid, når solen får overtaget. Det bliver spændende at følge med i.
Hej RalfDin biotop ser spændende ud - og et flot foto med spejlingerne af stammer / grene i vandet...
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
AntwortenLöschenDet ser lovende.... og koldt ud :) Der skal nok ske noget i dér i løbet af ganske kort tid, når solen får overtaget. Det bliver spændende at følge med i.
AntwortenLöschenHej Ralf
AntwortenLöschenDin biotop ser spændende ud - og et flot foto med spejlingerne af stammer / grene i vandet...