Sonntag, 14. März 2010

Min biotop

3 Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. Det ser lovende.... og koldt ud :) Der skal nok ske noget i dér i løbet af ganske kort tid, når solen får overtaget. Det bliver spændende at følge med i.

    AntwortenLöschen
  3. Hej Ralf

    Din biotop ser spændende ud - og et flot foto med spejlingerne af stammer / grene i vandet...

    AntwortenLöschen